خرید گیفت کارت

ساخت وبلاگ

در حالی که دولت روسیه مخالفت خود با تکثیر بروزرسانی تلگرام در اپ استور اپل را اعلام کرده بود، آپدیت تازه این پیام رسان در مغازه نرم افزار اپل قرار گرفت . خرید اپل واچ

مدیریت عامل تلگرام، پاول دورف روز گذشته در حساب توییتری خود از اپل و تیم کوک قدردانی کرد . در روز پنجشنبه پاول دورف اعلام کرده بود که اپل اجازه انتشار بروزرسانی تلگرام را به علت درخواست دولت روسیه نمی دهد . در حالی که اپل نسبت به درخواست دولت روسیه واکنشی نشان نداده بود، از تکثیر بروزرسانی تلگرام از ماه آوریل تا به روز جاری ممانعت می کرد . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 143 تاريخ : شنبه 31 شهريور 1397 ساعت: 14:45

اپل به زودی کنفرانس جهانی بسط دهندگان خویش را برگزار می نماید و یکی از بخش های اصلی این کنفرانس نمایش نسخه های به روزشده مختلف سیستم برهان های شرکت اپل می‌باشد . 
به گزارش شبکه علمی ثریا به نقل از ورج، اپل در جریان برگزاری کنفرانس یادشده ورژن هایی تازه از سیستم ادله های iOS، macOS ، tvOS و watchOS را در معرض روءیت کرد علاقمندان قرار می دهد . خرید آی پد

در‌صورتی‌که چه هنوز اطلاعاتی در قضیه ویژگی های این سیستم ادله ها در دسترس نیست، ولی برخی منابع با خبر در این مسئله اطلاع رسانی هایی هر تعدادی محدود داشته اند . 

اپل در این کنفرانس نسخه ۱۰ .۱۴ سیستم دلیل مک خود را عرضه می کند که یکی از امکان های آن موقعیت تاریک یا dark mode هست . 

ویدئویی ۳۰ ثانیه ای که از سیستم عامل macOS ۱۰ .۱۴ به نمایش درآمده نشان می دهد که این موقعیت برای اجرای سیستم ادله ذکر شده در محفظه های ناچیز فروغ و روشنایی و بدون نور مطلوب می باشد . 

سیستم دلیل مک نیز درحال حاضر هم دارای چنین حالتی هست، البته بدون‌نور شدن محفظه سیستم دلیل صرفا در بخش منو و dock رخداد می افتد . در نسخه به روز گردیده این قابلیت و امکان به بخش های متفاوت سیستم عامل تسری داده شده میباشد . به روزرسانی برنامه اخبار و اپ استور از پاراگراف دیگر امکان های سیستم عامل یادشده می باشد . 

علاقمندان برای کسب اطلاع از دیگر خصوصیت های نو سیستم عامل های اپل باید تا ساعت ۱۰ صبح روز دو شنبه ۴ ژوئن به وقت محلی آمریکا معطل بمانند . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 123 تاريخ : شنبه 31 شهريور 1397 ساعت: 14:44

خرید اپل واچ

 اکنون ۶ ماه از زمانی که تیم کوک برای نخستین بار اپل واچ را معرفی کرد می‌گذرد. دیشب بالاخره اپل به حرف و حدیث‌ها پایان داد و اطلاعات تکمیلی مربوط به این ساعت هوشمند را بصورت عمومی اعلام کرد و قدم در دنیای محصولات پوشیدنی گذاشت. در کنار معرفی آیفون 6، ساعت هوشمند Apple Watch  را معرفی کرد. 

 

 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


اپل از سال 2010 که آی‌پد را معرفی کرده بود تا 2014 هیچ محصول جدیدی را تولید نکرده بود، این محصول اپل اولین محصولی است که بعد از استیو جابز و در دوران مدیریت تیم کوک به عنوان یک محصول جدید تولید شده است. این محصول به این علت که در دو زمینه اولین است اهمیت بسیار زیادی دارد. با هم نگاهی به این محصول جدید می‌اندازیم و بررسی کامل آن را به زمانی که وارد بازار شود موکول می‌کنیم.

زمان عرضه رسمی: ۲۱ فروردین 1394

ساعت هوشمند اپل از تاریخ 10 آوریل مصادف با ۲۱ فروردین ماه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

قیمت اپل واچ اسپورت

مدل اسپورت ساعت اپل واچ با قیمت پایه‌ی 350 یا 400 دلار بسته به اندازه‌ی انتخابی کاربر (از میان 38 یا 42 میلی‌متر) روانه‌ی بازار خواهد شد. مدل عادی این ساعت که بدنه‌ای از جنس استیل دارد با قیمت پایه‌ی 550 دلار ارائه خواهد شد و این قیمت بسته به انتخاب بندهای مختلف می‌تواند تا 1050 دلار افزایش یابد. البته این مورد نیز مخصوص نسخه‌ی کوچک‌تر است و برای نسخه‌ی بزرگ‌تر، باید 50 دلار به قیمت‌های ذکر شده اضافه کنید.

قیمت اپل واچ ادیشن 

قیمت این نسخه از 10هزار دلار آغاز می‌شود. در این نسخه از ساعت هوشمند اپل از طلای 18 عیار استفاده شده است. 6 ترکیب رنگ و بند مختلف برای اپل واچ ادیشن در نظر گرفته شده ولی اپل اعلام کرده است که تمامی بندهای اپل واچ قابل تعویض هستند. 
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


با وجود یاقوت کبود که برای محافظت نمایشگر از آن استفاده شده و قاب طلایی بکار رفته در آن، اپل واچ تبدیل به یکی از گران‌ترین محصولاتی شده که اپل تا به امروز تولید کرده است.

از شهریور ماه که اپل واچ طلایی برای اولین بار به طور رسمی معرفی شد گمانه‌زنی‌هایی از 2 هزار تا 20 هزار دلار برای قیمت آن وجود داشت. این ساعت هوشمند از 21 فروردین در فروشگاه‌های اپل به فروش خواهد رفت. 

دانگل 29 دلاری مجزا برای شارژ اپل واچ 

دیشب سرانجام تمام سوالات در مورد اپل واچ پاسخ گفته شد. یکی از پرسش‌های مهمی که از ۶ ماه پیش تا کنون ذهن کاربران را به خود مشغول کرده بود، زمان شارژدهی این دستگاه و نحوه‌ی انجام عملیات شارژ در این دستگاه بود. همانطور که گفتیم اپل واچ به ادعای اپل در استفاده‌ی روزمره ۱۸ ساعت شما را همراهی خواهد کرد. اما برای شارژ این دستگاه به این دانگل 29 دلاری نیاز خواهید داشت.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


بنابراین می‌دانیم که دارندگان اپل واچ مجبور خواهند بود هر شب نسبت به شارژ دستگاه خود اقدام کنند. بر همین اساس فرآیند شارژ دستگاه و نیز دانگل مورد نیاز آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. این مساله همچنین بدین معنا خواهد بود که افراد برای استفاده از اپل واچ در مسیرهای طولانی و دور از خانه، به کابل شارژر MagSafe اپل احتیاج خواهند داشت. این کابل شارژر در میان محصولات اپل منحصر بفرد است.

این کابل از یک سر دایره‌ای برخودار است که به زیر ساعت متصل خواهد شد و از سوی دیگر وارد پورت استاندارد USB  یا پریز برق می‌شود. اپل بصورت پیش‌فرض یک کابل شارژ 1 متری در هر اپل واچ فروخته شده قرار داده اما کسانی که مایل هستند کابل اضافی دیگری برای محل کار یا سفرهای دور از خانه در اختیار داشته باشند ملزم به پرداخت هزینه‌ی اضافی خواهند بود. کابل یک متری شارژر اپل واچ با قیمت 29 دلار و نسخه‌ی دو متری آن با قیمت 39 دلار به فروش خواهد رسید.

این خصیصه تفاوت چندانی با سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار نمی‌کند. جدای از Smartwatch 3 سونی، هر ساعت هوشمند دیگر موجود از اندروید ور گرفته تا پبل نیازمند یک دانگل اختصاصی یا استند خاص برای شارژ باتری هستند. در هر حال این مساله موجب نمی‌شود حمل کردن یک کابل اختصاصی دیگر به همراه خود دلچسب شود.

کار این ساعت چیست؟

ساعت اپل واچ یک پخش کننده موزیک مانند آی‌پاد است، یک وسیله مفید است که اطلاعات سلامتی به همراه ضربان قلب شما را دنبال می‌کند، یک وسیله ارتباطی است که تماس و پیامک را گرفته و می‌فرستد، صدا ضبط می‌کند، برنامه‌های دیگر را کنترل می‌کند، با Apple Pay پرداخت‌های شما را انجام می‌دهد، و در نهایت Apple TV شما را کنترل کرده و به عنوان یک زیموت کنترل برای کنترل خانه‌های هوشمند به کار خواهد رفت.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


به نظر می‌آید که ساعت هوشمند اپل تمام ویژگی‌های خوب را از دیگر ساعت‌های هوشمند گرفته و در نهایت آن‌ها را در یک محصول جمع کرده است، ویژگی‌هایی مانند نمایش نوتیفیکیشن‌ها، کنترل با صوت، سوایپ کردن و نمایش کلی ویژگی‌ها (مانند Android Wear) و تمرکز بر روی برنامه‌هایی که با سیستم صوت کار می‌کنند (مانند آنچه سامسونگ سعی در اجرای آن با سیستم عامل تایزن دارد.)
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


اما اگر پیش از این از ساعت هوشمند استفاده نکرده‌اید و به استفاده از آن عادت ندارید، این ساعت به گوشی شما متصل شده و مانند یک مینی آی‌پاد عمل می‌کند، اطلاعات سلامتی شما را دنبال کرده و به عنوان کیف پول جایگزین خواهد شد. علاوه بر اینکه می‌تواند برای خانه‌های هوشمند به عنوان یک کلید به کار رفته و در ضمن وسایل منزل را نیز کنترل کند.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


سنگین ترین وظیفه ساعت اپل دنبال کردن اطلاعات سلامتی کاربر است، 4 لنز سفایر در پشت گوشی قرار دارند که وعده داده شده این 4 لنز اندازه گیری دقیق تری نسبت به آن سنسورهای اپتیکال که در ساعت‌هایی مانند Gear 2 سامسونگ استفاده می‌شوند داشته باشد.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد

اپل واچ بالاخره معرفی شد


اما اپل سعی کرده تا بهترین کاری را که می‌توانسته انجام دهد، به طور مثال برنامه‌های تندرستی را به صورت مجزا طراحی کرده، به طور مثال یکی از برنامه‌ها کالری را دنبال می‌کند، فعالیت را مدیریت می‌کند، زمانی که ایستاده‌اید را اندازه می‌گیرد، در حالی که یک برنامه دیگر فعالیتی مانند دوچرخه سواری را دنبال می‌کند. این ساعت با برنامه‌های دیگر مانند Nike Plus نیز کار خواهد کرد.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


اما این ساعت یک کار دیگر هم انجام می‌دهد، بله زمان را به شما نشان می‌دهد، اپل گفته که دقت این ساعت 50 میلی ثانیه است، در حالی که تعداد زیادی تم ساعت برای آن وجود دارد که از حرکت دوره‌ای ماه و آب و هوا تا یک نگاه کلی به پیام‌ها و قرار ملاقات‌های شما را نشان خواهند داد.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


برای کار کردن با این ساعت به چه گوشی‌هایی نیاز دارید؟

آیفون 5، 5c، 5s، 6 و 6 پلاس، آیفون‌هایی هستند که با این ساعت همگام سازی خواهند شد. اما گوشی‌های اندرویدی نمی‌توانند با این گوشی کار کنند، این موضوع نیز دور از انتظار نبود، زیرا ساعت‌های سامسونگ تنها با تعدادی گوشی گلکسی کار می‌کنند و ساعت‌های اندرویدی دیگر نیز تنها با سیستم عامل اندروید سازگاری دارند.

چگونه کار می‌کند؟

مانند بیشتر ساعت‌های هوشمند ساعت اپل نیز برای کمک به آیفون طراحی شده است، و زمانی که می‌خواهید از تمام پتانسیل آن استفاده کنید باید به آیفون متصل باشد در حالی که بدون اتصال نیز برخی کارها را می‌تواند انجام دهد.

ساعت اپل یک صفحه نمایش کوچک، روشن، رنگی و لمسی دارد، در کنار ساعت یک پیچ برای اسکرول کردن و یک دکمه در زیر آن قرار دارد، می‌توانید با لمس و سوایپ کردن و یا سیستم صوتی ساعت را کنترل کنید.

ساعت به پردازنده جدیدی به نام S1 مجهز است که در کنار آن نیز سنسورهای ژایروسکوپ و شتاب دهنده نیز قرار دارند.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


اگر پیچ کنار ساعت را فشار دهید به صفحه اصلی خواهید رفت، ساعت به یک پردازنده لمسی به نام Taptic مجهز است که برای نوتیفیکیشن‌ها، آلارم ها و پیامک‌ها یک ویبره ظریف را به همراه خواهد آورد.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


مانند آیفون 6، ساعت اپل به NFC مجهز است که به ساعت کمک می‌کند تا پرداخت‌ها را انجام دهد در حالی که می‌توانید درب را با این ویژگی باز کنید.

اگر دو انگشت خود را روی صفحه نمایش فشار دهید سنسور ضربان قلب، تعداد ضربان شما را اندازه گیری خواهد کرد و می توانید این دیتایی که ذخیره شده را برای هر کسی که دوست دارید ارسال کنید.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


ساعت چگونه شارژ می‌شود؟ این ساعت آهن ربا و شارژر بی سیم را با هم ادغام خواهد کرد و شارژر به پشت ساعت توسط ویژگی آهن ربایی متصل خواهد شد.

ساعت در چند مدل ارائه خواهد شد؟

مدل‌های زیادی از این ساعت وجود خواهند داشت، اما همه آن‌ها یک صفحه نمایش مربعی با لبه‌های گرد خواهند داشت. سه جنس مختلف از این ساعت در دو اندازه وجود خواهند داشت، در حالی که 6 نوع بند ساعت نیز برای فروش ارائه می‌شود. این تنوع باعث خواهد شد تا تمام سلیقه‌های پوشش داده شوند.

نسخه اول بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ، قاب پشتی سرامیکی و شیشه کریستال سفایر دارد، نسخه دوم بدنه آلومینیومی، قاب پشتی کامپوزیت و شیشه Ion-X دارد. در نسخه آخر شاهد قاب پشتی سرامیک، شیشه کریستال سفایر و بدنه‌ای از جنس طلای 18 عیار هستیم.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


ساعت در دو اندازه 42 و 38 میلیمتری ارائه می‌شود که اندازه اول مخصوص مردان و اندازه دوم مخصوص بانوان است. بند ساعت نیز از انواع مختلفی ساخته شده است، یکی از این بندها دایره‌هایی فلزی در داخل هم دارد که توسط آهن ربا به دور دست بسته خواهند شد. مدل‌های دیگر چرمی، و پلاستیکی هستند که رنگ‌های متنوعی دارند. بند ساعت به راحتی قابل جدا شدن است و می‌توانید آن‌ها را به راحتی تعویض کنید.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


تفاوت این ساعت با دیگر ساعت‌های هوشمند در چیست؟

ساعت اپل واچ اولین محصول پوشیدنی است که توسط آن می‌توانید پرداخت‌های خود را انجام دهید، این کارآیی با Apple Pay انجام خواهد شد.4 لنزی که در قاب پشتی این ساعت قرار دارند و برای کاری مانند اندازه گیری ضربان قلب استفاده می‌شوند از جنس سفایر ساخته شده‌اند و به نظر می‌آید که عمر بیشتری دارند، که این جنس شیشه سفایر باعث خواهد شد اندازه گیری نیز دقیق تر انجام شود (حداقل اپل اینگونه ادعا می‌کند.)

اپل API WatchKit را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده که این موضوع باعث خواهد شد توسعه دهندگان بتوانند تا زمان ارائه ساعت در سال آینده تعداد زیادی برنامه برای این ساعت تولید کنند و در زمان ارائه ساعت اپل واچ تعداد زیادی برنامه خواهد داشت.

اپل با استفاده از پیچی که در کنار ساعت قرار داده یک ایده بسیار خوب را به کار گرفته است، با این دکمه home و اسکرول کردن با هم ادغام شده‌اند. با این پیچ قابلیت زوم کردن و اسکرول کردن بسیار راحت انجام خواهد شد. علاوه بر این IR و سنسور عکس حساسیت این ساعت را زیاد خواهند کرد. در زیر پیچ یک کلید قرار دارد که دوستان و افراد دفترچه تلفن که در لیست علاقه‌مندی‌های شما است را پیدا خواهد کرد.
 

اپل واچ بالاخره معرفی شد


با استفاده از برنامه‌ای به نام Digital Touch، اپل واچ می‌تواند به عنوان یک ارتباط دهنده با دیگر ساعت‌های اپل واچ عمل کند، شما می‌توانید یک شکلک کشیده و برای یک ساعت دیگر ارسال کنید، با ارسال یک پیام ویبره شخص دیگری که اپل واچ دارد را مخاطب قرار دهید، یای اینکه پیام صوتی برای کسی دیگر ارسال کنید که مانند بی سیم walkie-talkie خواهد شد.

زمانی که ساعت به گوشی متصل نیست چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

این ساعت برای این طراحی شده که به آیفون متصل شود اما زمانیکه به آیفون متصل نیست نیز می‌تواند کارهایی انجام دهد. کارهایی که ساعت به تنهایی قادر به انجام آن‌ها است عبارتند از: دنبال کردن فعالیت و دیتاهای تندرستی شما، انجام پرداخت‌های شما با استفاده از Apple Pay، پخش موزیک‌هایی که در ساعت دانلود شده‌اند.

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : خرید اپل واچ, اپل واچ, اپل واچ در مشهد,اپل واچ ارزان, نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 29 شهريور 1397 ساعت: 19:25

تراشه A12 اپل قدرت تولید ها آینده این کمپانی را تامین می کنند . بر مبنا گزارش جدیدی که حالا به تیتر اولیه خبر‌ها تکنولوژی بدل شده، کمپانی TSMC مراحل ساخت انبوه چیپست های 7 نانومتری اختصاصی اپل را استارت کرده است . 


بنابر گزارشی که به تازگی منتشر شده، کمپانی TSMC که سهیم اپل محسوب می شود ایجاد انبوه پردازنده جدید این کمپانی را آغاز کرده هست . تراشه A12 اپل قدرت آیفون های تولیدی در سال 2018 را تامین خواهد کرد (افزایش سرعت چیپست A12 اپل در آیفون های سال 2018) . 

نسل آتی پردازنده های اپل که توقع می رود با اسم A12 شناخته شود دارنده معماری 7 نانومتری می‌باشد . در درحال حاضر حاضر قدرت موبایل های آیفون X، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را تراشه A11 بایونیک اپل تامین می کند . این پردازنده با لیتوگرافی 10 نانومتری توسعه و گسترش یافته می باشد . 

خرید اپل واچ

در صورتی که گزارش مربوط به ایجاد تراشه 7 نانومتری اپل حقیقت داشته باشد، تراشه A12 تبدیل به اولی پردازنده گسترش یافته با این فناوری می شود . کاهش میزان تراشه مزیت های متعددی دارد که برای مثال می توانایی به افزایش تعداد ترانزیستورها و کاهش مصرف انرژی اشاره کرد . 


کمپانی TSMC در اوایل ماه آوریل اعلام کرد که ایجاد انبوه تراشه های 7 نانومتری را استارت کرده هست . با این حالا نام پردازنده های توسعه یافته به وسیله این لیتوگرافی از سوی TSMC اعلام نشده میباشد . توقع می رود اپل این سال از سه آیفون جدید رو نمایی کرد . 

بر اساس گزارش ها کمپانی TSMC از تکنولوژی های مخصوص خود در گسترش تراشه های 7 نانومتری استعمال خواهد کرد که در مقایسه با سامسونگ توسعه یافته تر می باشند . در قبل سامسونگ به رخ انحصاری تراشه های محرمانه A اپل را تولید می کرد با این حال اپل سال پیشین تصمیم گرفت که وظیفه ایجاد این تراشه ها را به TSMC واگذار نماید . 

به طراوت سامسونگ اعلام کرده که در آتی نزدیک تولید تراشه های 7 نانومتری را شروع خواهد کرد و از آن ها در پرچمداران آتی خویش استفاده می نماید . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 28 شهريور 1397 ساعت: 19:01

قلیل قلیل به 14 خرداد ماه نزدیک می شویم و به همین دلیل، دعوتنامه کنفرانس WWDC 2018 اپل از امروز برای اشخاص واجد شرایط ارسال می شود . 


اهالی کوپرتینو در تدارک میباشند تا رویداد پیش روی خود را به بهترین نحو ممکن برگزار نمایند . دعوتنامه کنفرانس WWDC 2018 اپل از روز جاری برای مهمان ها ارسال می شود و افراد واجد شرایط در چهره تمایل، می توانند نسبت به خرید بلیت مبادرت نمایند . خرید آی پد

همایش 
جهانی توسعه دهندگان اپل (World Wide Developers Conference) که به اختصار با اسم WWDC شناخته می شود، روز 4 ژوئن یا 14 خرداد ماه برگزار گردیده و طی این رویداد، سیستم برهان های تازه اپل به شرح تحت رونمایی می شود: 
iOS 
12 macOS 10 .14 
watchOS 
5 tvOS 
12 از طرف دیگر، اپل قصد داراست صدای نو سیری به همپا هوم پاد ارزان قیمتش را در این رویداد جهانی به دنیای تکنولوژی معرفی نماید (اپل از صدای تازه سیری در کنفرانس WWDC 2018 رو نمایی می کند) . 

دعوتنامه 
کنفرانس WWDC 2018 اپل کنفرانس 
WWDC 2018 اپل رأس ساعت 21:30 دقیقه روز دو شنبه 14 خرداد از وب سایت اپل به رخ زنده پخش می شود که در صورت دسترسی به اینترنت پرسرعت، می توانید اتفاق ها آن را با مراجعه به آدرس تحت به صورت هم‌زمان دنبال کنید:

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 28 شهريور 1397 ساعت: 18:59

قرار است به منظور کاهش هزینه حمل‌و‌نقل کارمندان، ون‌های برقی خودران با همیاری شرکت‌های اپل و فولکس‌واگن‌ ایجاد و به بازار عرضه شوند . 

خرید اپل واچ
همیاری 
اپل و فولکس‌واگن برای ایجاد ون الکتریکی خودران اکثری از کشورهای دنیا قصد دارند با هدف تقابل با آلودگی هوا و کاهش مقدار انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و محافظت بیشتر محفظه زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به ساخت انبوه برسانند . 

به گزارش تجارت‌نیوز، بنابراین اکثری از شرکت‌های خودروسازی در عالم اراده خویش را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خویش به‌این منظور پرده برداری کرده‌اند . 

ارتقاء روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت به کار گیری بیشتر از این خودروهای منزه موجب شده هست شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای پباده سازی و تولید خودروهایی خوب تر و با بضاعت و توان پیمایش عمده پرده برداری نمایند . 

از آنجایی که فناوری خودروهای خودران مدتهاست که اعتنا و تمرکز بخش اعظمی از خودروسازان معروف و برتر عالم را به خود معطوف کرده است، حال شرکت اپل ایالات متحده و فولکس واگن آلمان تصمیم گرفته‌اند با همیاری یکدیگر، ون‌های الکتریکی و خودران مبتنی بر مدل ترنسپورتر T۶ طراحی، ساخت و به بازار عرضه نمایند . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت: 22:25

کیتی هوبرتی از تحلیلگران پر رنگ بازار معتقد است:«خدمات و سرویس‌ها،‌ محرک و عامل رویش درآمد مالی اپل محسوب میشوند . درآمد اپل طی ۵ سال گذشته،‌ با نرخ رشد مرکب هر ساله (CAGR) هشت درصد روبه‌رو بود که این رقم به واسطه فروش تلفن همراه پرچم‌دار آیفون به عبارتی سال ایجاد شد . اما با اعتنا به طولانی‌تر شدن چرخه‌های جایگزینی گوشی‌ و کاهش نرخ خرید موبایل جدید و در اصل رویش تک‌رقمی فروش، بر این باوریم که خدمات و سرویس‌ها ظرف ۵ سال آینده، همچون عصای معجزه‌گری باعث به پرورش درآمد مالی ۶۷ درصدی اپل خواهند شد .» 

خرید آی پد


رویس‌ها و خدمات اپل دربرگیرنده فروشگاه اپل استور و آیتونز میشود که سریع‌ترین بخش درآمدزا و درحال‌رشد اپل میباشند . این بخش در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ به‌تنهایی توانسته است، ۲۷۰ میلیون مشترک به چرخه کاری خویش طولانی تر نماید که حدود دو برابر مشترکان نتفلیکس میباشد . تعداد مشترکان نتفلیکس در همین برهه زمانی وقتی بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر بود . 

کیتی هوبرتی در ادامه صحبت‌های خویش اضافه کرد:«برآورد ما این میباشد که طی ۱۲ ماه گذشته،‌ یوزرها بیش از ۴۰ میلیارد دلار در اپل استور هزینه کرده‌اند که با دقت به تخفیف ۳۰ درصدی اپل، میتوانیم بگوییم درآمد خالص اپل از اپل استور بیش از ۱۲ میلیارد دلار طی ۱۲ ماه پیشین بوده هست . این رقم نشان می‌دهد که درآمد خالص این بخش در هر سال با پرورش ۲۹ درصدی مواجه هست .» 

قیمت سهام اپل در سال ۲۰۱۸ با پرورش ۹ درصدی همپا گردیده میباشد . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت: 21:47

دو کمپانی گرانقدر اپل و سامسونگ همچنان درگیر نزاع پتنتی هستند و ظاهرا این مسئله نهایی ندارد . طبق پایانی اخبار،‌ دو شرکت اپل و سامسونگ مجددا برای حل دعاوی خویش در خصوص حق امتیاز پتنت پیش‌رو یکدیگر حاضر شدند . معلوم نمی‌باشد این منازعه چه بازه قرار هست به نقطه نهایی رسد . 

دو شرکت گران قدر تولیدکننده گوشی‌ هوشمند در سن خوزه کالیفرنیا در دادگاه حاضر شدند تا دادگاه، رأی آخری خویش را در قضیه استعمال غیر رسمی سامسونگ از سه پتنت طراحی و دو پتنت عملکردی اپل، صادر کند . او‌لین شکایت اپل از سامسونگ مربوط به سال ۲۰۱۱ است؛ ولی تا نقطه نهایی سال ۲۰۱۶ این پرونده به دیوان خوب کشور نبی نشد و مجددا به دادگاه منطقه‌ای رجوع داده شد . نشست دادگاه فعلی،‌ سومی جلسه دادگاه محلی در خصوص انتخاب رقم ضرروزیان برای این پرونده می‌باشد . 

بر مبنا شکایت تنظیم‌شده،‌ سامسونگ مجرم می باشد که از پتنت‌های اپل کپی‌برداری کرده و برخی قابلیت‌های گوشی‌های آیفون اپل را در گوشی‌های خویش به فعالیت گرفته می باشد . از گزاره این موارد،‌ کپی‌برداری از طراحی مستطیلی صورت گوشی آیفون است . اپل داعیه می نماید سامسونگ از پتنت طراحی آیفون کپی‌برداری کرده می‌باشد و می بایست خسارت پرداخت کند . پیش از این و در دادگاه قبلی، سامسونگ محکوم به پرداخت ۵۴۸ میلیون دلار شد که از این رقم ۳۹۹ میلیون دلار آن بلاتکیف ماند و قرار شد در دادگاه فعلی در موضوع آن گزینش تکلیف شود . 

خرید اپل واچ

آیا 
شکایت اپل از سامسونگ منطقی است؟ 
سامسونگ،‌ غول فناروی کره جنوبی، امیدوار می باشد که با تصمیم درست و منطقی دیوان عالی کشور،‌ محاسبات عددی برای این اتهام به‌صورت منصفانه‌ای در لحاظ گرفته شود و رأی پایانی دادگاه، این کمپانی را محکوم به پرداخت خسارت کمتری کند . سامسونگ ادعا می کند مواقعی که اپل به‌عنوان اتهام بر مقابل این شرکت مطرح کرده است،‌ در پیش‌روی پباده سازی یک موبایل هوشمند با ویژگی‌های زیاد زیاد،‌ حقیقتا جزئی هستند و نباید برای چنین مسائلی مجبور به پرداخت چنین خسارتی شود . سامسونگ در دفاع از خویش می‌گوید در صورتیکه یک شرکت خودروسازی در پباده سازی جالیوانی اتومبیل از شرکت دیگری الگوبرداری کند،‌ نباید محکوم به پرداخت ضرروزیان الایی شود . پباده سازی یک جالیوانی برای اتومبیل در مقایسه با پباده سازی کل خودرو، واقعا بی‌اهمیت می باشد و نباید توقع داشته باشیم که کمپانی خودروسازی برای اسکن کردن یک جالیوانی محکوم به پرداخت جریمه سنگین وزن و سود حاصل از فروش خوردو به شرکت دیگر باشد . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 21:47

به گزارش شبکه علمی ثریا، او از فارغ التحصیلان این کالج خواست به جای آنکه موقعیت فعلی و موجود را بپذیرند، متفاوت تامل نمایند تا دستاوردهای جدید ای داشته باشند . 

خرید آی پد

تیم کوک گفت شما بایستی تلاش کنید تا عالم را بهتر از چیزی که امروز می‌باشد فرمائید و پا جای پای رهبران کمپانی های فناوری نظیر استیو جابز و غیره بگذارید . وی در بخش دیگری از سخنان خود از تعهد اپل به حفظ محیط زیست و اطراف فردی یوزرها خبر داد . 
مدیرعامل اپل تصریح کرد: مراحل پیشرفت به اندازه چشمگیری تسریع شده و به مدد فناوری هر شخص ابزار و بضاعت ساختن جهانی خوب تر را داراست . لذا ما در بهترین موقعیت تاریخی معاش می کنیم و اینجانب شما را تشویق می کنم تا از قدرتی که در اختیار دارید، به بهترین نحو به کارگیری فرمایید . تلاش نمائید دنیا را گذشته از کنار گذاشتن به جای بهتری مبدل فرمائید . 

به گفته مجموعه کوک بزرگترین معضل معاش پی بردن به این مسائل می باشد که چه زمانی بایستی عقلانیت متعارف را کنار گذاشت و لذا هر چه جهان روز جاری به ارث گذاشته را نپذیرید و برای ارتقای خود تا حد امکان سعی کنید و بدانید تحول هنگامی حاصل می شود که اشخاص نترسی قبول چیزهای متفاوتی را پیدا کنند . جرات مختلف تامل کردن را داشته باشید . 

گروه کوک خود در سال ۱۹۸۸ از دانش کده دوک فارغ التحصیل شده و نیز حالا هم عضو هیات امنای این کالج محسوب می شود . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 21:45

اپل واچ سری ۴ شبکه های عمومی گذشته معرفی شد و یک عدد از پیشرفت‌های رخ گرفته در این نسل از ساعت‌های هوشمند اپل، استفاده از الکتروکاردیوگرام در بخش سنسور ضربان قلب بوده می‌باشد . این خصوصیت توانسته از وزارت دارو و طعام ایالات متحده آمریکا یا همان FDA هم مجوز اخذ نماید که این یعنی این خصوصیت عملا میتواند به فیس قانونی برای موارد طبابت به کار گیری شود . چنین چیزی اپل واچ را به دستگاهی بالاتر از یک ساعت برای ثبت فعالیت‌های ورزشی تبدیل می نماید . 

اپل واچ نسل خصوصی ۴ علاوه بر این خصوصیت کاربردی، اولی تغییر و تحول در طراحی را نسبت به سه نسل گذشته تجربه می‌نماید . درواقع نسل کنونی این ساعت نیز درحال حاضر نیز میتواند ضربان قلب استفاده کننده را بسنجد و برای چنین کاری از LED سبز رنگ به کار گیری می کند . رفلکس این فروغ و روشنایی از سطح پوست و برگشت آن به سمت سنسور‌های ضربان قلب، ضربان و تغییر‌و تحول حجم در خون را شناسایی میکند و نتیجه به صورت یک عدد که ضربان قلب را ابلاغ می‌کند، سناریو داده می گردد . 

 

این متد آسان می‌باشد ولی در عین درحال حاضر به چهره بدون واسطه مقدار ضربان قلب را نشان نمی‌دهد . درواقع پژوهش ها نشان داده مچ دست محل خیر و خوبی برای پایش ضربان قلب نمی باشد چرا که بافت‌ها و لایه‌های زیادی در این بخش وجود دارد و در غایت نتیجه خیلی ظریف نخواهد بود . 

الکتروکاردیوگرام یا این که به اختصار EKG، راه مضاعف بهتری می باشد و خیلی وقت بود که در شایعات داشتیم که اپل در هم اکنون توسعه سخت‌افزار مطلوب برای EKG می باشد . اگر چه این ویژگی برای او‌لین توشه به اپل واچ به فیس رسمی بیش تر شده میباشد البته سال گذشته کمپانی AliveCor با تولید بند KardiaBand که به تایید FDA نیز رسیده بود، توانست این ویژگی را به اپل واچ بیاورد . 
البته خب کمتر کسی در رابطه این وسیله جانبی چیزی شنیده و ممکن است شما نیز برای او‌لین توشه نام جنس و کمپانی خالق آن را خواندید! 


در اپل واچ خصوصی ۴ استفاده کننده باید انگشت خود را روی پیچ دیجیتالی یا Digital Crown بگذارد . آن‌گاه ساعت جریانی را از دو دست شما به سمت قفسه سینه رسول و سیگنال‌های الکتریکی از قلب را به صورت بی واسطه دریافت مینماید و به این ترتیب، سود بسیار دقیق‌تر از میزان گیری ضربان قلب بر اساس نبض خواهد بود . این مراحل حدود ۳۰ ثانیه زمان می برد و استفاده کننده ریتم ضربان قلب خود را به چهره کلاس‌بندی گردیده مشاهده می نماید . یعنی در صورتیکه ضربان قلب کاربر نرمال باشد، با پیام ریتم «سینوسی» مواجه می شود و در حالتی که ریتم ضربان قلب ناموزون باشد، پیام‌هایی مانند atrial fibrillation یا فیبریلیاسیون دهلیزی دریافت می نماید . همینطور این داده ها در نرم افزار Health هم ذخیره خواهد شد و بعدا می‌توان به آن ها دسترسی داشت . 

EKG خصوصیت واقعا کاربردی و فوق العاده‌ای برای اپل واچ و چه بسا اپل به تیتر یک کمپانی فعال در زمینه سلامتی، به حساب میاید . اپل واچ هم اکنون میتواند به چهره دقیق‌تر بیماری‌های مربوط به قلب را پیش‌بینی کرده و تشخیص دهد . به گفته اداره بهداشت جهانی، بیماری‌های قلبی بیشترین برهان مرگ و میر در دنیا به اکانت میاید . براین اساس ارگانیک می باشد که شرکت‌های تکنولوژی بخواهند در ارتباط با چنین موضوعی تکنولوژی‌های جدید گسترش دهند که در حال حاضر اپل ثابت کرده که در این مورد پیشتاز می باشد . 

ماه نوامبر سال قبلی هم اپل رسما اعلام کرد که با محققین دانش کده استندفورد همکاری خواهد کرد تا پروژه‌ای به نام Apple Heart Study را آغاز نمایند و روی بیماری‌های مربوط به قلب، تحقیق کنند . این اقدام اپل یک عدد از شایسته ترین شغل های این شرکت در زمینه تندستی به حساب میاید و امید‌واریم دیگر شرکت‌ها نیز اقدام به بیش تر کردن سنسورهای EKG به ساعت‌های خویش نمایند . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : خرید اپل واچ, اپل واچ, اپل واچ در مشهد,اپل واچ ارزان, نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 14:47

این آیپد تازه اکثر برای مصارف آموزشی ساخته گردیده هست . اپل می‌گوید که این آیپد 9 .7 اینچ است که محبوب‌ترین میزان در در بین آیپدهاست . 

هنوز جزئیات متعددی درمورد این آیپد معرفی نشده اما اپل می‌گوید که این آیپد ارزان ارزش ترین در فی مابین تبلت‌های اپل است . اپل پنسل را پشتیبانی کرده و کاغذ سناریو آن رزلوشن مضاعف بالایی داراست . 

گرچه این آیپد اپل پنسل را پشتیبانی میکند ولی قسمتی از سری آیپد پرو نمیباشد در نتیجه احتمال می‌رود که نیروی آن پایین‌تر از محرمانه پرو باشد . 

این آیپد از تاریخ 8 فروددین ماه ماه وارد بازار می‌شود . هنوز معلوم نمیباشد که این آیپد در ایالات متحده و یا این که کل عالم منتشر می‌شود . 

آپید 2018 نو با ارزش 329 دلار ( حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان) به فروش میرسد که مشابه بها اولیه‌ی آیپد 2017 میباشد که آن نیز 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد . ضمنا اپل پنسل به رخ غیروابسته و با بها حدود پانصد هزار تومان فروخته میشود . خبر خوب این می باشد که از قلم‌های شخص ثالث نظیر Logitech Crayon هم میتوانید به کارگیری فرمائید که قیمت پایین‌تری دارد . 

اپل پباده سازی آیپد 2018 را خیلی تغییر تحول نداده می باشد . بدنه‌ی آن فلزی و جلوی آن گود می‌باشد . دکمه‌ی منزل هم رمز جای خویش میباشد و اسکنر اثرانگشت Touch ID نیز روی آن قرار داده شده هست . یک دوربین صورت تایم HD در جلوی تبلت و بالای آن و یک دوربین در پشت آن قرار گرفته می‌باشد . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : خرید آی پد, آی پد ارزان,خرید آی پد ارزان , نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 14:35

اپل در قبل خیر چندان به دور اسپیکر هوشمند خود، هوم پاد را روانه بازار کرد . این کالا قیمتی برابر با 350 دلار دارد و در مقایسه با تولیدها مشابه گران خیس هست (چرا هوم پاد اپل قیمت خرید ندارد؟) . با وجود ارزش فراتر این اسپیکر هوشمند کیفیت صوتی بهتری را در اختیار یوزرها قرار می دهد . 

خرید اپل واچ

در صورتی که گزارش نو صحت داشته باشد ورژن ارزان تر هوم پاد اپل در حالا گسترش قرار دارااست . بر اساس این گزارش اپل این اسپیکر جدید را با مارک Beats معرفی و روانه بازار می کند . در اکنون حاضر دو شرکت آمازون و گوگل موقعیت قابل قبولی در بازار اسپیکرهای هوشمند دارا‌هستند . 

در حالی که اپل گزارشی مبنی بر مقدار فروش هوم پاد تولیدی خود منتشر نکرده است، گزارشی دیگر به عرضه 600 هزار دستگاه در سه ماهه نخستین 2018 اشاره می کند . این رقم به معنای مقدار فروش این اسپیکر هوشمند نمیباشد . 


گزارش جدیدی که در رابطه با ورژن ارزان تر هوم پاد اپل منتشر شده است، خبر از بها 199 دلاری این متاع می دهد . با اعتنا به محبوبیت بالای مارک بیتس در بین عشق و علاقه مندان به موسیقی، حضور این مارک بر روی ورژن ارزان تر هوم پاد اپل می تواند ارتقا فروش آن را در پی داشته باشد . 

در صورتی که اپل تصمیم بگیرد نسخه ارزان خیس اسپیکر هوشمند خویش را با مارک بیتس روانه بازار کند می تواند دو محصول گوناگون در این بخش داشته باشد و در برابر دستگاه های رقیب عملکرد بهتری را از خویش نشان دهد . 

ورژن ارزان تر بلندگوی هوشمند اپل از ویژگی های کمتری در مقایسه با ورژن 350 دلار برخوردار خواهد بود . در حالا حاضر اطلاعاتی در ارتباط با قابلیت های این متاع منتشر نشده است . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 120 تاريخ : شنبه 24 شهريور 1397 ساعت: 23:12

بر مغایر بیشتر ایربادهای بی‌سیم که باز نیز نیاز به یک سیم اتصال دارند، گوشی‌های این ایرباد(earbud) به نام "1Voice" می توانند کاملا به طور غیروابسته از یکدیگر فعالیت نمایند و این فعالیت را برای شغل های تعدادی وظیفه‌ای(multitasking) سهل وآسان مینماید . 

خرید آی پد

هدفون‌های بی‌سیم که با نام "ایرباد" شناخته می‌شوند، به یاد اکثری از ویژگی‌ها مانند قابل حمل بودن، راحتی و ضد آب و عرق بودن که باعث میگردد برای استفاده هنگام ورزش مناسب باشند، دوست داستنی می باشند . البته نسبتاً هیچ‌کدام از آن‌ها صدای با کیفیتی ندارند . 

میزان کوچک و اتصال بی‌سیم آن‌ها اکثر زمان ها با صدای باس، کیفیت و وضوح متوسط صدا همراه هست . در صورتی‌که هم ایربادهای باکیفیتی پیدا شود، گران قیمت هستند . 

البته این ایرباد با قابلیت و امکان اتصال از نحوه بلوتوث و کاملا بی‌سیم بودن، صدای با کیفیت و واضحی را به همراه قابلیت حمل راحت و قرارگیری مناسب در گوش، با ارزش تنها 32 دلار در دسترس می‌باشد . 

بر بر خلاف اکثر گوشی‌های بی‌سیم، این ایرباد حقیقتا بی‌سیم هست، به این معنا که سیمی در بین دو تلفن همراه متصل نیست . این ایرباد با به کار گیری از فناوری بلوتوث 4 .2 پیشرفته، رد و بدل شدن سیگنال‌هایی به شفافیت کریستال را به ارمغان می آورد و یک طراحی فوق‌العاده داراست که منجر میگردد هم پا با قرارگیری مطلوب در گوش، برای گردشگران و ورزشکاران ایده‌آل باشد . 

هر ایرباد دارنده بلندگوی پیشرفته منحصر به فرد خود، تراشه بلوتوث، باتری و میکروفن است، بنابراین میتوانید تماس‌ها را در هنگام حرکت جواب دهید و با هر بار شارژ، تا 4 ساعت استمرار می آورند . 

این ایربادها چه بسا هنگامیکه از نیز قطع می شوند نیز به نیکی عمل می کنند که آنان را برای استعمال در محل فعالیت و یا هر محیطی که نیاز به یک گوش خود برای شنیدن صدای دور و بر دارید، مناسب می‌کند . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 108 تاريخ : شنبه 24 شهريور 1397 ساعت: 23:10

شرکت مایکروسافت انتشار نرم‌افزار مرورگر Edge خود را به تبلت‌های اندرویدی و آیپد اپل توسعه داده میباشد . 

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، این کمپانی پس از ارائه ورژن منحصربه‌فرد گوشی‌های اندرویدی و نیز آیفون‌ها برای این مرورگر، هم اکنون ویرایشی از آن را برای دستگاه‌های ورقه بلندمرتبه عرضه نموده می باشد . 
انتشار نسخه‌های تازه به این زودی پاره ای تعجب آور به حیث می‌رسد؛ چرا که تعدادی ماه بخش اعظم از تکثیر نسخه گوشی‌ها نگذشته و حدس و گمان‌ها حاکی از آن است که این قضیه ارتباطی با عرضه آیپدی ارزان‌تر برای دانش‌آموزان داشته باشد . 

گفتنی هست نسخه پیش‌نمایش آیپد یک‌سری هفته‌ای در دسترس بوده است، البته ویرایش آن برای تبلت‌های اندرویدی برای اولیه توشه ارائه گردیده است . 
هر دو بازنویسی از قابلیت‌های رایج مایکروسافت استفاده می‌برند که قابلیت و امکان ادامه کار از جایی که در بین یک دستگاه ویندوز 10 و دستگاه قابل حمل ترک کرده بودید را آماده می‌سازد . 

خرید اپل واچ

شایان ذکر میباشد که تبلت‌های ویندوزی، برخلاف ورژن موبایلی این سیستم‌عامل (که از اقبال نیکی برخوردار نبودند) از پیش مجهز به اج بوده‌اند . 

مایکروسافت اج زرق و برق کمتری نسبت به رقبای جاافتاده‌ داراست و از اکوسیستم افزونه‌ای به مراتب کوچک‌تر و یک اسپارتان برخوردار است، اگر چه که GUI آن کاراتر هست . 

آنچه برای مایکروسافت نگران‌کننده می‌باشد اینکه با وجود از پیش نصب بودن و تنظیم آن در حالت پیش‌فرض، تعداد زیاد کوچکی از یوزرها بالقوه، در فعالیت از آن استفاده می کنند . 
بر مبنا جدیدترین آمارهای Netmarketshare، بیشترین سهم بازار مرورگرها کماکان در اختیار کروم گوگل بوده که حدود 65 درصد از بازار را به خویش اختصاص داده میباشد . 

همچنین اوایل ماه جاری مایکروسافت اعلام نموده قصد دارااست باز شدن لینک‌های Microsoft Mail را در مرورگر اج ناخواسته نماید، فارغ از اینکه تنظیمات پیش‌فرض روی چه مرورگری قرار گرفته باشد؛ این ویژگی در بیلد فعلی ویندوز 10 مو جود میباشد و پیش‌بینی میگردد که تغییرات دیگری نیز در خط مش باشد . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 22 شهريور 1397 ساعت: 11:33

اخیراً در تعداد محدودی از آیفون‌های نسخه‌ي ۷ و ۷ پلاس اجرا کننده‌ی سیستم‌‌عامل IOS 11 .3 و بعد‌تر از آن، مشکلی برای میکروفن گوشی به وجود آمده می باشد . به حیث می‌رسد که اپل از این زمینه باخبر بوده و در اکنون برنامه‌ریزی برای رفع آن می باشد . 

خرید آی پد

این هفته در یک سند داخلی که در بین سرویس‌دهنده‌‌های مجاز اپل توزیع شده‌بود، اپل اشاره کرده‌است که احتمالاً یک سری از مشتریان آنان موقعیت غیرفعال شدن دکمه‌ي بلندگو در حین تماس تلفنی را تجربه کنند . همچنین این موضوع ممکن است باعث به این به شود که آنها نتوانند در زمان برقرار تماس تلفنی و یا این که انجام چت‌های ویدیویی در FaceTime صدایی را بشنوند . 

نمایندگی‌های مجاز اپل در مقدمه براساس دستورالعملی که به آن‌ها داده شده است می بایست در مقدمه از مشتریان بخواهند که هرگونه هدست بلوتوثی و یا وسیله‌ی جانبی شنیداری را که به آیفون خود متصل کرده‌اند را جدا کرده و آن را خاموش کنند تا احیاناً خلل از آن نباشد . 

در صورتی‌که همچنان دکمه‌ی مربوط به بلندگو در حین تماس غیرفعال باشد، نمایندگی‌‌های اپل براساس دستورالعمل رسیده کارایی میکنند که دستگاه‌ّ را از جهت شنیداری عیب‌یابی کنند . دستگاه‌هایی که خلل گفته شده را داشته باشند، در صفحه‌ی مربوط به عیب‌یابی یک عدد از دو پیام “device could not detect dock” و یا این که “accessory not supported” را نشان میدهند که در چنین حالتی مسئول عیب‌یابی می‌تواند به منظور رفع عیب مورد به تعمیر دستگاه مشتری بپردازد . 

در صورتی‌که ضمانت‌نامه دستگاه iPhone 7 یا iPhone 7Plus مراجعه کننده تمام شده‌ باشد، اپل به نمایندگی‌های خود گفته‌است که در این موضوع یگانه می‌توانند استثنا قائل شوند . با این که در اسناد اپل هیچ صحبتی در زمینه مجانی بودن این عیب‌یابی و تعمیر به دربین نیامده‌است، ولی این مدل به نظر می‌رسد که نمایندگی‌های آنها در این زمینه حالت را به طور واضح برای مشتری توضیح خواهند بخشید . 

همچنین اخیراً شکایت‌هایی از ایراد میکروفن یک سری از دستگاه‌ها اپل روی سیستم‌‌ عامل‌های IOS 11 .3 و قبل‌تر از آن شده‌ می‌باشد که اما این جور که به نظر می رسد این قضیه یک ایراد فراگیر در در بین دارندگان محصولات اپل نمی باشد . 

اصلاً مشخص و معلوم نمی باشد که چرا در نسخه‌‌های IOS 11 .3 و بعدتر از آن، این سیستم‌عامل میکروفن را روی یک سری از تولید ها iPhone 7 و 7 Plus غیرفعال میکند . اپل با اشاره به این قضیه که در مواردی بروزرسانی‌های نرم‌افزاری می‌تواند نقص‌های سخت‌افزاری را به دنبال داشته‌باشد،‌ ابلاغ کرده که ممکن است یک‌سری از این دستگاه‌ها نیازمند مراجعه و تعمیر باشند . با این هم اکنون اطلاعات در این زمینه کماکان محدود هست . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 22 شهريور 1397 ساعت: 11:14

مرکز ماهر اعلام کرد: «اخیرا آسیب‌پذیری با هدف سرویس Quality of Service در سیستم استدلال IOS و IOS XE تجهیزات سیسکو از سوی این کمپانی گزارش شده است . این آسیب‌پذیری با مشخصه CVE-۰۱۵۱-۲۰۱۸، قابلیت و امکان اجرای کد از راه دور را برای حمله‌کننده آماده میکند . این آسیب‌پذیری به ادله وجود ضعف «عدم تحلیل مرز حافظه تخصیص داده شده» در کد‌های سیستم برهان iOS به وجود آمده میباشد . مهاجم می تواند با بهره برداری از این آسیب‌پذیری، بسته‌های مخرب را به پورت UDP ۱۸۹۹۹ دستگاه‌های آسیب‌پذیر ارسال کند . هنگامی که بسته‌ها پردازش می‌شوند، یک موقعیت سرریز بافر قابل افتتاح فیس میدهد . یک افتتاح موفق می تواند به مهاجم اذن دهد تا کد دلخواه را با سطح دسترسی بالا در دستگاه اجرا کند یا با reload دستگاه منجر توقف سرویس‌دهی دستگاه شود .» 

خرید اپل واچ

دستگاه‌های 
آسیب‌پذیر 
سرویس و پورت آسیب‌پذیر به‌صورت پیش‌فرض روی تجهیزات سیسکو فعال نمی باشد و تنها تجهیزاتی که از امکان (Adaptive qoS for Dynamic Multipoint VPN (DMVPN و نسخه‌ای به‌روز نشده از سیستم عامل سیسکو به کارگیری می‌کنند پایین تاثیر این آسیب‌پذیری می‌باشند . دراین راستا یوزرها با به کار گیری از فرمان show udp میتوانند از غیر فعال بودن این پورت اطمینان حاصل کنند . همچنین برای مسدود‌سازی این آسیب‌پذیری می‌توان با استعمال از ACL، دسترسی به پورت UDP ۱۸۹۹۹ تجهیز را مسدود کرد . درهمین اکنون راءس ماهر به دنبال نشر توصیه‌نامه اخیر سیسکو در مورخ ۹ آوریل درباره ی نقص امنیتی در قابلیت و امکان Smart Install توضیح داد: «بنابر اعلام این شرکت، در برخی از محصولات، غیرفعال‌سازی قابلیت و امکان با به کار گیری از امر no vstack در هربار فعال‌ساز‌ی مجدد (reload) دستگاه کنسل گردیده و سرویس Smart Install مجددا فعال میگردد .» 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 21 شهريور 1397 ساعت: 3:43

قیمت آیفون X به عنوان پرچمدار تلفن همراه های تولیدی اپل با رسیدن به مرز ۱۰۰۰ دلاری رکوردی تاریخی را به جای گذاشت، البته از کناره و کنار خبر می برسد که ظاهراً این روند ارتقاء قیمت باز هم ادامه خواهد یافت و آیفون های این سال اپل گشوده هم گران تر خواهند شد . 

بها ۹۹۹ دلاری آیفون X چیزی نیست که هر کسی از پس پرداخت آن بربیاد . این اختلال در فاصله کوتاهی پس از عرضه تلفن همراه موضوع دعوا به بازار خود را نشان اعطا کرد . به طوری که فروش آن نسبت به پیش بینی های نخستین کمپانی تحت تر بود و آنها مجبور شدند از حجم سفارشات خود به قطعه سازان بکاهند . 

اما به حیث می رسد هیچ کدام از اینها باعث نخواهد شد که آیفون ها سیر افزایشی قیمت های خویش را متوقف کنند، براین اساس پرچمدار این سال اپل قرار است از مرز خل وچل ۱۰۰۰ دلاری عبور نماید . به عبارت بهتر، ظاهراً احتمال آن وجود دارد که نسل بعدی آیفون ها از ارزش شالوده ۹۹۹ دلاری ابتدا شوند و با ارتقاء ابعاد نمایشگرها و حجم ذخیره سازی برچسب بها ها به ۱۱۰۰ و حتی ۱۲۰۰ دلار نیز رسد . 

خرید آی پد

آیفون 
های امسال اپل باز نیز گران خیس می شوند هیچ بعید نمی باشد که همسایه کوپرتینو برای تعدیل اثرات منفی سیاست نام برده بها ورژن ۲۰۱۶ آیفون SE را گشوده نیز کاهش دهند . به طور حتم یک آیفون (احتمالاً) ۳۰۰ دلاری می بضاعت مشتریان جدید ای را به سمت خود جلب نماید . ضمن این که می دانیم این شرکت قصد داراست قابلیت و امکان های موبایل پرچمدارش (همچون Face ID و نمایشگر OLED) را به گوشی های ارزان تر خود نیز بیاورد . 
از آخرها سال ۲۰۱۰ تا به امروز کمپانی اپل به تدریج متوسط بها آیفون هایش را ارتقا داده‌، به طوری که رقم ذکر شده را از ۶۷۰ دلار در آن سال به ۸۰۰ دلار در انتهای ۲۰۱۷ رسانده است و به لحاظ می رسد قرار نمی‌باشد به این زودی این را مراحل متوقف سازد . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 134 تاريخ : چهارشنبه 21 شهريور 1397 ساعت: 3:41

فهم کردن نظرات حق به جانب تیم کوک، مدیرعامل اپل درباره ی رسوایی اخیر فیسبوک و کمبریج آنالیتیکا چندان سخت نیست؛ کمپانی متبوع کوک هیچ گاه تأکیدی روی درآمدزایی از اطلاعات کاربران خویش نداشته و حریم سری همواره یکی از ویژگی های دارای اهمیت آن بوده هست . اپل همچنان داده ها ما را جمع آوری می کند و حق خود برای به اشتراک گذاری آن ها را محفوظ می داند؛ البته این کمپانی سوابق ی به مراتب بهتری نسبت به سایر غول های تازه حوزه ی فناوری دارد . 

خرید اپل واچ

گروه 
کوک هفته ی قبلی طی گفتمان ای با شبکه ی CNBC درباره ی رسوایی اخیر فیسبوک گفت: 
حقیقت این می باشد که ما در فیس فروش اطلاعات یوزرها و بدل کردن آن ها به متاع خود، می توانستیم درآمد فوق العاده ای کسب کنیم؛ البته تصمیم گرفتیم که چنین عمل نکنیم .
گروه 
کوک در پاسخ به این سوال که در رخ قرار دریافت کردن در موقعیت برند زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک چه می کرد، چنین جواب داد: 
اینجانب هیچ گاه در چنین قوانینی قرار نمی گرفتم . 
در حقیقت اپل اطلاعات به مراتب بیش تری را نسبت به فیسبوک از کاربران خود توده آوری می کند؛ چرا که تولیدات و سرویس های بیش تری را ارائه می دهد . کوپرتینونشین ها از وضعیت یک آیفون گرفته تا ذوق وسلیقه ی مالک آن به لحاظ موسیقی و فیلم اطلاع دارند، تمام این موردها در بیانیه ی اطراف خصوصی اپل آمده اند . در بیانیه ی یادشده به فیس صریح آمده میباشد که اپل داده ها کاربران را با مجریان ضابطه و «شرکای استراتژیکی که با اپل در موضوع ی فراهم کردن محصولات و سرویس ها همیاری کرده یا به اپل در بازاریابی تولیدها یاری می کنند»، به اشتراک خواهد گذاشت . اپل همچنین به اپلیکیشن هایی مثل فیسبوک که در پلتفرم آن اجرا می شوند، اذن ی توده آوری اطلاعات کاربران را می دهد . کوپرتینونشین ها پلتفرم تبلیغات کوچکی هم دارا‌هستند که امکان تبلیغ هدف دار آماده می کند . 
نزدیک ترین کمپانی مساوی اپل، به لحاظ توده آوری داده، اشتراک گذاری و «اجازه ی دسترسی» به توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار ها، گوگل میباشد که تقریبا سرویس های مشابهی را به انضمام موتور جست وجو ارائه می دهد و سیستم های استدلال تلفن همراه و دسکتاپی را هم در اختیار داراست . تفاوت در بین اپل و گوگل در این هست که کوپرتینونشین ها به چهره داوطلبانه محدودیت هایی را برای خود ایجاد کرده اند؛ به تیتر مثال، اپل داده ها مربوط به شرایط مکانی کاربران را به صورت ناشناس درمی آورد، مگر اینکه شما از خدمت «Find My iPhone» استعمال فرمائید و عموما راهکار مبتنی بر رمزگذاری «Differential Privacy» را برای به کار گیری و پاک دادن داده ها سوای نیاز به نسبت دادن این داده ها به کاربری خاص به عمل می گیرد . مایکروسافت و گوگل هم تا حدی از این راهکار استفاده می کنند، ضمن اینکه سینتیا دورک، یک عدد از سرمایه گذاران «Differential Privacy» برای Microsoft Research نیز فعالیت کرده است؛ البته اپل اول شرکتی محسوب می شود که تکنیک یادشده را به تیتر یک مزیت برای یوزرها خویش معرفی کرده می‌باشد . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 19 شهريور 1397 ساعت: 17:24

اپل پس از مقدمه عرضه ی اسپیکر هوشمند ۳۴۹ دلاری هوم پاد به همپا دستیار دیجیتال سیری در ماه قبلی ی میلادی، در ظاهر بیش از هر بازه دیگری در حالا استخدام افراد برای کار در قضیه ی بسط ی سیری میباشد . مؤسسه ی Thinknum که در موضوع ی پایش داده های دارای ربط با استخدام فعالیت دارد، تعداد مجال های شغلی مرتبط با سیری در اپل، به بیشینه و کمینه دما اندازه خود در تاریخ این دستیار دیجیتال رسیده اند . 

خرید آی پد

لیست فرصت های شغلی اپل نشان از آن دارد که در حال حاضر این کمپانی ۱۶۱ حالت شغلی در دسترس دارد که در عنوان یا توضیحات آن ها به واژه و کلمه ی «Siri» اشاره گردیده است، عدد یادشده نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته می باشد و بالاترین اندازه در تاریخ دستیار دیجیتال سیری محسوب می شود . 
در گزارش مؤسسه ی Thinknum چنین آمده است: 
با توجه به داده های مربوط به استخدام که ما در Thinknum پایش می کنیم، تعداد فرصت های شغلی مرتبط با سیری طی هفته های اخیر ارتقا یافته و هم درحال حاضر با ۱۶۱ وضعیت شغلی، در بالاترین میزان خود [در مورخ این دستیار دیجیتال] رسیده است؛ به این ترتیب تعداد شغل ها دارای ارتباط با این کلیدواژه، صعودی ۲۴ درصدی را نسبت به ماه پیش نشان می دهند . 
همان طور که در نمودار پایین نیز می بضاعت مشاهده کرد، تعداد شغل ها مربوط به سیری از بهار سال ۲۰۱۷ به رخ صعودی بوده؛ ولی در ماه اخیر ارتقاء قابل ملاحظه ای را تجربه کرده می باشد . 
بخش عمده ای از فرصت های شغلی مرتبط به سیری (۱۲۵ موضوع از ۱۶۱ تیتر فعلی) در محدوده ی سانتا کلارا ولی، پایگاه جدید اپل قرار دارا هستند و باقی موردها در سن فرانسیسکو، شانگهای، کمبریج و . . . می‌باشند . ۱۵۴ قضیه از فرصت های شغلی فعلی در مورد ی مهندسی نرم افزار هستند، یک قضیه در موضوع ی طراحی، ۳ موضوع مدیر فرآورده و ۳ موضوع دیگر در موضوع ی فناوری و سیستم های داده ها نوع بندی گردیده اند . 

در موضوع ی الگوی تیتر های شغلی، مرسوم ترین مثال ها، «سیری - مهندس قابل انعطاف افزار» با ۵ وضعیت شغلی و «سیری - مهندس iOS» با ۳ حالت شغلی مشابه هستند . باقی مجال های شغلی، مواقعی نظیر مهندسان زیرساخت، مهندسان یادگیری ماشینی و مهندسان پردازش زبان ارگانیک (NLP) را دربرمی گیرند . 
سیری همواره به ادله کارایی ضعیف خیس و امکان های ناچیز تر نسبت به بقیه دستیارهای دیجیتال، مانند گوگل اسیستنت و آمازون الکسا مورد نفد بوده است؛ البته با توجه به ارتقا قابل توجه مجال های شغلی دارای ارتباط با سیری، به حیث می رسد که اپل در تلاش برای رقابت خوب تر با آمازون و گوگل هست . 

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 19 شهريور 1397 ساعت: 17:23

 خرید اپل واچ 

اپل واچ با طراحی مستطیلی و گوشه های گرد روانه بازار شد که واقعا ساعت های دایره ای موتورولا و پس از آن سامسونگ و ال جی و هوآوی پباده سازی جذاب تری را ارایه می کردند . هر ساله زمزمه هایی برای اپل واچ نو با طراحی دایره ای منتشر می شود البته این توشه گویا پاره ای بدون شوخی تر است . 
در ادامه با ترنجی یاور باشید تا ببینیم آیا اپل واچ جدید با طراحی دایره ای عرضه خواهد شد یا این که این پتنت یک شیشه ای عینک است؟ 

همانطور که در تصویر با اهمیت مقاله می بینید، یک حق ابداع از اپل حدود 3 سال پیش یعنی در سال 2015 منتشر گردیده میباشد . این یعنی هنگامی که اپل هنوز ساعت هوشمند اول خویش را رسما معرفی نکرده بود . در نتیجه این حق ابتکار می تواند مربوط به یکی از ایده های اپل واچ باشد یا احتمالا هر دستگاه دیگری که می تواند نمایشگر دایره ای داشته باشد، به عنوان مثال شیشه یک عینک! چرا عینک؟ خب مطلقا به زودی عینک های AR بخش بزرگی از بازار را دربرخواهند گرفت اپل نیز در این مسئله محصولی خواهد داشت . این می تواند چه بسا مربوط به یک نمایشگر دایره ای واضح باشد که به عنوان شیشه عینک AR نیز به کار گیری شود . 

در‌صورتی‌که ولی این طرح مربوط به اپل واچ باشد، این کمپانی تا کنون بهترین تلاش را در مسئله ساعت های هوشمند داشته و این شایسته ترین سعی نه به عامل لزوما خوب تر بودن، بلکه به استدلال اکوسیستم میلیارد دستگاهی iOS میباشد . قطعا اپل می تواند پباده سازی اپل واچ را بسط دهد و آن را به دستگاهی دیدنی تر تبدیل نماید که می تواند فعالیت های ورزشی و داده های سالمی شما را پایش نماید . 

لحاظ 
شما چیست؟ برای این حق ابداع کدام یک از دو موضوع بالا صحیح خیس می باشد؟

خرید گیفت کارت...
ما را در سایت خرید گیفت کارت دنبال می کنید

برچسب : خرید اپل واچ, اپل واچ, اپل واچ در مشهد,اپل واچ ارزان, نویسنده : ماژان mazhan بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 19 شهريور 1397 ساعت: 12:28